Dilankml Oğlum bu gün 1 aylık oldu fakat hala gözünün içi sarı neden geçmiyor sarılığı vardı en son düşmüştü dün doktora gittik fakat birşey demedi yaşayan var mı aceba ne zaman geçer
iremkoftercioglu Dilankml canım kızımda sarılığı tam 2 buçuk ay sürdü Ankara’ya tahlil bile yollamıştık mama takviyesi herşeyi denemiştik sonradan öğrendik ki anne sütü sarılığıymış ve bu kadar uzun sürermiş
Twobabysmom Dilankml Bizim ki 3 ay sürdü anne sütü sarılığı dedi doktor 3 aydan sonra kendiliğinden geçer dedi öyle de oldu 3 ayın sonunda düzeldi
Yazmelegi_ Nurcanben çocuk doktoru bana emzirme sonrası mama verirsen daha çabuk atlatır demişti ve biz 14 günlüğüz atlattık