Berraeray1 Hanımlar arkadaşım bugün transferi ile beraber 5. Günü test yaptı ilk başta hayalet çizgi vardı ikimizde gördük ama sonradan kayboldu böyle olabilir mi?
Gizmoo Berraeray1 5. Gün erken yapmışsınız. Olsa bile çıkmaz. Genelde sonradan oluşur test bozuk olabilir. 7. Günü beklesin idrar testi için onda da erken gebelik testi yapsın
27r1907 Cok erken yapmısiniz cnm bende 6 günde yaptım direk negatif cikti 2 gün sonra kan verdim pozitif di benimde tüp bebek dün ögrendim sonucu
Berraeray1 27r1907 konuyla alakasız ama benim göğüslerim çok ağrımaya başladı şişti dupbaston progestan fitil kullanıyorum bunlar yapar mı bu kadar ağrı şişlik
27r1907 Benim göğüslerim de basta ağrıyordu progestan kullanıyorum ama onla alakalımıbilmiyorum fitil olrak kullanıyorum icmedim hic