Mervebyk nurtrkmn benim tansiyon strese bağlı olduğu çıktı gebelikten sonrada gebeliktede sadece üzüldüğüm zamanan cikiyor ve hap da fayda etmiyor
Meryemeliz27 Gulnar_9 canım bnde 34 haftalığım her an doktorum alabilirim diyor bnde böbreğim rahatsızlandı sizin böbreğinizde ne problem var acaba ?
Nolmuss 1melekannesi3858 canım 37 erken sezaryen de bıle 38 de alıyolar kı kendi sancını beklicen 40 ı bıle gecebılır