Buse__ylmzz07 Kızlar dün kontrolüm vardı 37+2 yim daha kanala inmemişti bebiş ama dünden beri vajina kemiğim öyle ağrıyor, belim çok ağırmaya başladı , karnım fazlasıyla sertleşip duruyor aşağı baskı yapıyor acaba kanala mı girmeye çalışıyor?
1prensesannesi_ Buse__ylmzz07 ikimizde aynı hafta ve günleriz bnde aynı şeyleri hissediyorum bebeğim kanala yakındı en son cuma günü kontrolüm var o zaman doktor ne diycek bakalim sürekli karnım sertleşiyor bel ağrısı karın ağrısı mide bulantısı bunlar var bnde vajinamda batma da oluyor 😔
Buse__ylmzz07 1prensesannesi_ ay evet benimde yakındı ama daha inmemişti kanala. Haftaya cuma benimde tekrar kontrolüm var bakalım doğurmazsam o güne kadar 😂
1prensesannesi_ Buse__ylmzz07 bnde diyorum inşallah o zamana kadar doğar artık 37 haftalık oldu haftaya da 38 oluyor inşallah sağlıkla gelsin senin de sancıların benimki gibi mi bebek sertleşiyor güvenden beri ama hala tık yok nişan da gelmedi
Buse__ylmzz07 1prensesannesi_ aynen bende de daha nişan falan yok gelmedi hiç ama karnım çok sertleşiyor gün içinde baya
1prensesannesi_ Buse__ylmzz07 amiiiin inşallah kavuşmak için sabırsızlanıyorum artık ilk hamileligin mi ☺️