Esmaninannesi ben hissetmiştim yani şöyle ki ilk gebeliğimdi ilk haftalar karnımın icinde seyirmeler oluyodu artık neyse bazen içten öksürünce bazende hapşurunca oluyodu seyirme bazen bilerek öksürüyodum seyirmeyi hissetmek için çünkü lekelenmelerim oluyodu ara ara bi gün ne yaptıysam seyirmeleri hissetmedim ertesi günde öyle 3. Gün kontrole gittiğimde kalbinin durduğunu öğrenmiştik kendimce bisey olduğunu öyle hissetmiştim bilmiyorum