Filizismail Arkadaşlar ben 5 haftalık hamileyim rahim ağrısı var bişey olur mu. Sanki adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor
GamzeAltndas Filizismail Bendede Oluyor kuzum normal diye biliyorum ben sonuçta rahimde yeni bir dünya oluşuyor ağrı olmasi nirmak icimizde bize tutunmaya çalışan bir cn var sonuçta İnşaallah Sağlıcakla Kucağımıza Almak Nasip Olur❤️🙏🏻
Sedatilay2012 Bende 5+3 üm ama ne sağa ne sola yatamıyorum internetten araştırdım sol tarafa yatmak lazımmıs böyle birley gercekten varmı acaba sırt üstü yatınca ölü doğum oluyomus 😔
Filizismail Sedatilay2012 bende 5+2 yim canım Allah muhafaza olmaz öyle bir şey inşallah kendini alıştırmaya çalış
Fatmamdk Sedatilay2012 İlk haftalar da sırt üstü yatabilirsiniz ilerleyen dönemler de sırt üstü yatmak zararlı bebeğe kan akışı problemi oluyormuş ama ilk 4 5ay sorun değil kuzu
Sedatilay2012 Fatmamdk ah canım sağolasın teşekkür ederim dr a sormayı unuttum çnkü içim içimi yedi ❤️
Rabiayce Bende 5+6 lık hamileyim benimde ağrılarım çok vardı kanamam olmadığı sürece korkma zamanla geçiyo şimdi biraz daha azaldı ilk gebeliğin mi ?
Rabiayce Sedatilay2012 Valla bende öyle bişey yaşadım kimyasal mı dış gebelik mi aslında tam anlayamadikta ama korkma içini ferah tut allahın izniyle bişey olmazz nasipte varsa zaten o dünyaya gelir canım.
Ezqiiarslangoz Merhaba arkadaşlar bende 5+3 günlük hamileyim benimde ara ara ağrım oluyor dün kontrolüm vardı doktora gittiğimde sordum hersey normal sıkıntı yapma kendine dedi içiniz rahat olsun sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin allah
Zeyna0607 Bizim hatunlarda bi hoş ayol ağrı olsa bişeymi oldu ağrı dursa bişeymi oldu ağrı yok geçen bir arkadaş bu sabah uyandım midem ilk defa bulanmadı acaba tersklıkmi var yazmış sakin olun anneler terslikler kendini çok daha farkli yoldan gösterir mesela kanama yapar yada bayılacak hale getirir ağrıdan Allah herkesin evladını kucağına sağsalim versin tadını çıkarın kızlar hamileliğin🤰🐣😊
Rabiayce Ağrı olduğu zaman endileşeleniyosun haliyle ben hamileyim diyorsun niye adet sancısı çekiyorum bunu yaşayıp korkmayan anne yoktur heralde bide ilk gebelikte
Msl_ege Kızlar ben 7 haftalık oldum . 4. Haftada 4-5 gün kadar bırak ayağa kalkmayı sağdan sola dönemiyordum. Acıdan kramlardan mahvoldum . Ağlayarak geçti günlerim . Ama geçti gitti . Herkesin farklı geçiyor ama kasık ağrıları çok doğal . Ben de çok korkmuştum kesin bişey oluyo diye . Çok şükür geçti gitti . İçiniZi ferah tutun