myangelson Deletedmom_105 yaa ciddi misin 🥺rabbim korusun herkesi ya evleri falan hasarlı değildir umarım bu sarsıntılar kötü çünkü 😕
Deletedmom_105 myangelson kanka ev mi kaldı Malatya’da şu an yaşanacak ev yok. Ne dayanır o şiddete ayakta duran binalar yorgun. Babamların orta hasarlı zaten yeni ev yaptılar tek katlı müstakil daha geçmediler eksiği vardı taşınacaklar bi kaç güne
myangelson Deletedmom_105 şiddeti yüksek olanlarda 4 üstü olanlarda bana da uyarı veriyor telefon ama uygulamadan baktığımda çok artçı olmuş
myangelson Deletedmom_105 aman bir an önce taşınsinlar gerçekten en iyisi müstakil ev en sağlamı deprem anında camdan bile atlayabilirsin kaçmaya kalksan ama binalar öyle mi olduğun yerde kalman gerekiyor merdivenler zaten en tehlikelisi😕
Deletedmom_105 myangelson herkese nasip olsun inşallah tek katlı güvenli ev. Borç harç yaptılar mecburen . çoğu insan çAdırda konteyner de. Nasıl düzelecek bilmiyoruz
myangelson Deletedmom_105 amiin bizim ailelerimiz de Sakarya’da köyde müstakil evlerde yaşıyorlar sadece eşimin ailesinin evi 2 katlı bizde şimdi üst katı yiktirip tekrar yaptıracağız hatta. Depreme dayanıklı olsun diye de alt kata güçlendirme falan yaptıracağız. Çok zor çok 😕