Bende cihanpole gidiyorum yani elimizdeki tek imkan orası o yüzden. Enes bil’e takipliyim en son 12 bin demişlerdi doğum şuan artmış olabilir yine herşey zam geldi. Normal sezeryan farktemiyirmis fiyatta bana öyle dediler. Normal planlıyorum inşallah. Pazartesi yatış dediler tam 40 hafta oluyor . Duruma göre biraz daha bekleyebilirm. Siz kaç haftaliksiniz