Kızlar bebeğim 5 aylık oldu ama hala göbeğimde ki catlakliklar varlığını koruyor . Krem onerileriniz neler bir de doğumdan sonra korse takmıştım ama ağrım fazlaydı o yüzden takamadim öksürük dolayısı ile oksurunce dikisim aciyodu şimdi biraz iyileşme var öksürüğüm de eskisi gibi değil astım çıktı maalesef ☹️ fazla sarkma da yok ama şimdi taksam faydası olurmu fikirlerinizi bekliyorum güzel anneler ❤️