Belginylmz Haticemk 12+2 yken yaotrdim bir muayene ücreti kadr daha weriyorsun bn 530 wermistim ama bu hastaneye gore fiyat değişiyor
Haticemk Belginylmz bende polikliniğe gıdıyorm 12. Haftada gel demısdı ama ucretını sormak aklıma gelmedi tesekkur ederm