mommys1 Acemiiiii benim 13. haftadan beri geliyor doktor bebeğin aç kalmayacak dedi güldü normalmiş sanırım
mommys1 Acemiiiii bende korkmuştum baya istersen yine sen doktoruna bi sor aksi bişey olsaydı doktorum bana söylerdi 🫶