Aybarssmom_ Çatlak oluşumu da hamilelik de lohusalık da KİŞİYE ÖZGÜ gelişen olaylar canım.. Kuzenim "elime hangi yağ geçse hepsini sürdüm tek çatlağım yok"diyor. Kızı şuan 1.5 yaşında ve gerçekten de bebe yağı olsun, zeytinyağı olsun,vazelin olsun her şeyi sürdü. Şuan sıfır çatlak..O yüzden öneriliyor birçok yağ. Tüylenme yapabilir diye ben de duymuştum ama henüz tecrübe etmedim. Ben vazelin sürüyorum,tatlı badem yağı sürüyorum ve bolca nemlendirici sürmeye devam ediyorum. Tavsiyem kimseye bu dönemde kulak asma,kendin dene ve gör ☺️🌺