Merhabalar başlıkta olduğu gibi hamileyim ama ne zaman hamile kaldığım belli olmadığı için 1 ocağı baz aldılar ve 32 haftalık 1950 gr olarak gözüküyor bebişimiz ama ben en son 11 Kasım da adet oldum 16sında bitti bende çok pcosun belirtisi yok sadece geç adet dönemim oluyor doktor dün kasımda adet olduysan normalde 36 haftalık olması gerekiyor ama 10 gün geriden o zaman dedi detaylı ultrasonda normal çıktı olması gerektiği gibi herşey demişti başka bir doktor özel hastane takipliydim dün hafif lekelenme geldiği için devlette yakın diye devlete gittim böyle söyledi sizce ne zaman hamile kalmışmışımdır veya bu durumu yaşayan var mı ?