iremm_1 Hastahanedeyken ilk gece verdik, emziremiyordum hep ağlıyordu ameliyatlı olunca ilgilenmediğim içinde vermek zorunda kalmıştık tutmuştu tek seferde.. şuan 25 günlük olduk uykuluyken veriyorum biraz tutuyo ama atıyo hemen bişey gelmediğini anladığında :) Genelde emzik olarak beni kullanıyor 🙄