Mutluanne66 bende aynı durumdayım 18. Haftmda Plesenta previa teşhisi kondu, 20. Haft gittiğimde de yukarı çıkmamıştı, çok korkuyorum aniden bi kanama olcak diye, bebeğim gelişimini de etkiliyo muş sürekli kafamda bu konu millet kıyafet alırken ben bunları düşünüyorum