Eliifim3454 Kızlar doktor bana bu iki ilacı vermişti yan etkimi yaptı bilmiyorum ishal istifra Allahım tadı aklıma geldikçe kötü oluyorum tam bulantım bitti derken başa mı döndüm dedim sizde kullanıyormusunuz bitek banamı böyle oldu
Kubra0123 Eliifim3454 fertamir ishal yapmis olabilir ama mide bulantısı yapacağını sanmıyorum. Belki tiksindiniz ondanmi oldu acaba bir gün sadece fertamir için decavit içmeyin bakın mide bulantınz devam ediyormu anlarsınz ona göre ilacı değiştirirsnz. Ben fertamor kullanıyorum bi su bardağı soguk suyla içecek gibi oluyor çok seviyorum. İshal benide yapıyor. Ama kullandgm diğer demir ilaclarida kabiz yaptı o yüzden fertamir içiyorm
Eliifim3454 Kubra0123 canım tadı çok güzel vişne suyu gibi dediğini yaptım bir gün arayla birini bıraktım ikiside aynı bence