Benim de 3 cm açıklığım vardı. Şimdilik suniye gerek yok diyip eve göndermişlerdi. 3 4 gün sonra tekrar kontrole gittim, 4 cm olmuştu. Yatış verdiler. Suni sancı başladılar. Keşke kendi sancımı ya da suyumun gelmesiini bekleseydim diyorum. Bebek kanalda bile değilmiş gittiğimde. (12 saat sancıdan sonra tam açıklıkla sezaryene alındım)