Kızlar 36+3 haftalığım. 3 saat önce oturuyordum tuvaletim var birazdan tuvalete giderim diye düşünüyordum ayağa kalkmamla bir kaç damla bir şey aktı anladım hemen lavaboya gittim, baktım az bi ıslaklık var. Sonra temizlendim çıktım aradan 3-3 buçuk saat geçti tekrarlamadı suyum mu değil mi bilemedim. Hastaneye gitmem gerekiyor mu