Herkese merhaba. Şu an 6.haftadayım ve son 10 gün içinde tsh değerim 2,3’ten 3,2 ye çıktığı için doktor ilaç başlamam gerektiğini söyledi, 25 mg ve doğuma kadar devam etmem gerekirmiş. Normalde gebelikte tsh yükseliyor evet ama bu konuda tecrübeleri olanlar paylaşımda bulunabilirse çok sevinirim🙏🏼