Selam. 8 gündür serklaj oldum. İlk gün acı hiss etmiyordum 2 gün agridi ama. 2 gün kanlı geldi 1 gün 1.2 gün kahverengimsi birsey cok az. Simdi 3 gündür felan sarımsı birsey geliyor. Bugun cooook az vardi günlük pedimde. Enfeksiyon olunca normalde sarımsı yeşilimsi birseyler geliyormus. Serklajdan dolayı oldugunu dusunuyorum. Sizde de böyle olmusmuydu ? Enfeksiyon her halfe kan testinde bilinir. Doktora da haber vericem