aminehumamoms Kızlar doğum yapıcak olanlar veya yapmışlar hastaneye valizlemi gittiniz sırt çantasıylamı isntgramda hep görüyorumda valiz falan götürüyolar okadar çok eşya gereklimi cidden
Nurr_22_22 aminehumamoms küçük valizle gittim tabi gerekli bebeğin senin kiyafetlerin var hatta bebek çantası da yanımda doluydu kış bebegi olsugu icin bize anca yetti
cokkasmabeabi aminehumamoms bebek çantası (bu kola takılan içi geniş olanlardan) bir de sırt çantam ile gittim ikisinde de. Yeterli oluyor gayet.
Aysegulce1 aminehumamoms kabin boy hazirladim bende ne olur ne olmaz yedek koydum herseyi bebeğe de kendime de
Merve_tna aminehumamoms küçük valizle gitmiştim ilk doğumumdq şuan ikinci doğumum olucak yine küçük valiz hazırladım yedek kıyafet vs lazım oluyor ve ancak sığıyor
Hizligonzales aminehumamoms kucuk boy valiz goturdum bebek bakim cantasina sigmaz diye dusunuyorum sizin kiyafetleriniz bebegin kiyafetleri bezi vs esyalar sigdiramazsiniz.
Yenibirannee aminehumamoms ben valizle gitmistim ilk doğumumda bebekten ziyade kendim icin 3 tane falan yedek koydum bebek esyalari o kadar yer kaplamiyor ama kendim icin olanlar kapladi nolur nolmaz diye. Valiz kolaylik oldu benim icin tek onu götürmüştüm
balevlatlarim3535 aminehumamoms ilk doğumum da kabin boy valizle gittim. Tek valizde hem bebeğin hem benim eşyalarım oldu. Hem kolay hem pratik oluyor.
Ela_nur19 Kendime ve bebeğe çanta aldım onunla gitmeyi düşünüyorum cantalarin içi baya geniş zaten pekte bişey goturulmez bence 1 2 gün için
nerminnn_ aminehumamoms kendi eşyalarımı sırt çantama bebişin eşyalarını da bebek çantasına koydum ilk doğduğunda hastane çıkışı giydirdiler sonra doktor muayene için geldiğinde eldiven çorap zıbın yeterli hava sıcak zaten dedi götürdüğüm bütün yedek kıyafetleri geri getirdim
nerminnn_ aminehumamoms ben 1 10 lu 1 5 li hastane çıkışı koydum 1 müslin battaniye ayrı 2 alt üst takım 3 tane de zıbın koydum ilk hemşireye verdiğim hastane çıkışını giydirdiler sonra 2 tane zıbını kullandım diğerleri geri kullanılmadan geldi