Leylmom gulruba şu anın mutluluğu belki bir de kucağımıza aldığımız zaman olur 🥰 hayırlı olsun İnşâallah
gulruba Leylmom ayy nasıl mutluyum anlatamam geçen sene bebeğimi kaybettim galeride 1yil önceki anılarda bebeğimin ultrason resmini gördüm geçen gün geçen sene tam bu ay ilk kez bebeğimi görmüştüm Rabbime şükürler olsun tekrardan yaşıyorum bu mutluluğu ♥️♥️
Leylmom gulruba çok şükür Rabbim tekrar yaşattı bu mutluluğu. İnşâallah sağlıkla kucağına alırsın canım benim 🤲🏻🌸
gulruba Bu arada 1yildir olmuyordu geçen ay adetin 3 yada4.gunu hayıt tohumu çayı günde 2defa bide infert pro diye bı takviye kullandım.