Burcudgn16
Merhabalar hayırlı cumalarınız olsun 7 +3 günlük hamileyim persembe günü 11 gibi pembemsi kanamam geldi herkez yerlesme kapamasıdır dedi tabiki de amaç hamile arkadaşlarımdan fikir almaktı ama akşama kadar devam etti doktora gittik geniş çaplı baktılar doktor progestan verdi böyle durumda olan anneler var mi çok korkuyorum allah rızası için bilgilendirir misiniz beni gerekeni doktor anlattı ama 1 hafta sonraya tekrar randevu verdi ne olup ne biticek bilmiyorum sürekli yatarak beklemek insanın zoruna gidiyor deli falan diceksiniz belki ama 7 haftadır hergun bebegimle konuşup ona gunluk yazmaya onun varligina o kadar alıştım ki sizce bu süreç nasil tamamlanır ve ultrasyon resminin altında da intrauterin endometrial kavite icinde ortalama GS 7.8 MM 5H 4G İLE erken dönem gebelik kesesi izlendi yazıyor bu ne demek şimdiden tesekkurler