Evet arkadaşlar doğuma 3 gün kaldı. Tabii geç gelmek için diretmezse🌝 aylar öncesini hatırlıyorum da gebelik testi için gün sayarken, sonucunu beklerken de çok sabırsızdım. Şimdi her geçen gün doğumu beklerken de aynı şeyleri hissediyorum. Neden hep bir adım sonrası için acele ediyoruz acaba… Hızlıca gelsin diye ne yapalım? Var mı öneriler?