Seyyyma7 Hangi balıklar yenmemeli bilen var mı internette dip balıkları yenmez yazıyor bir bilgisi olan doktordan bilgi alan var mı?
Seyyyma7 Dip balıgımı simon? Ben Kaya balıgını çok seviyorjm ama yenmezmiş dip balığı olduğu için civası çokmuş
Ytugcek Ender Saraç mümkün oldukça küçük balık tavsiye ediyor, toksik oranı en az olması için. Karadeniz hamsisi, istavrit gibi. Haftada 1 hamsi yiyorum bende
Hulya06 Seyyyma7 Dip baliklari tuketme canim civa iceren gruba giriyolar.Bebegin beyin,sinir gelisimini olumsuz etkiliyormuş.Hamsi,sardalya,somon,palamut,istavrit tuketiyorum.
VahideEktirir Seyyyma7 hamilelikte somon öneriyolar öyle duydum 🤔 normalde sevdiğim şey ama hamilelkte en fazla 4 tane yıyebilmişiödir 🥴
Glitter Seyyyma7 hamsi, sardalya, istavrit tuketebilirsiniz. Bunlar yuzey baliklari. Somon ve alabalik zaten tatli su baligi. Bunlari da tuketebilirsiniz ancak tatli su ciftliklerinde yetistikleri icin pek de dogal degiller
Ght Ben de somon ,çinekop,hamsi,istavrit yiyorum pek sevmem balık ama bebiş için en aZından haftada 1 yemeye çalışıyorum😞
Seyyyma7 Teşekkür ederim kızlar:)) Doktorumla konuştum dip balıklarını kesinlikle yeme dedi. Yüzey balıklarını yiyebilirsin dedi hamsi çupra gibi🙂
Bittersweet Seyyyma7 ben sana yemen gereken balıkları soyleyeyim, hamsi, istavrit, levrek, çupra,somon,sardalya,alabalık bunların disinda yememeye calış.