Arsrey Merhaba arkadaşlar aranızda serklaj olan var mı? Ben dün 25.haftada serklaj oldum 4 gün önce genital bölgede sızlama oluyor normal mi acaba bunu yaşayan var mı
Hnd3535 Arsrey bende 14haftalıkken oldum suan 17haftamdayım bende de oluyor vajinamın orasında bişey var gibi yani spanç peçete var gibi. Orada bişey kalmış gbi bir acı var. Ayakta yada otururken yok yatınca başlıyor acı.
myangelson Arsrey haftan büyük olduğu için sızlama batma olması normal ben 2 haftaya yakın ağrılarım olmuştu regl ağrısı gibi ağrılarım oluyordu kalkınca özellikle
mother2 Arsrey sana yakın olarak bende oldum 23 de oldum bende sızladı oturmadım ağrım oldu alt tarafta geçti sonra şimdi iyiyim hatta bu gün yatak odamı topladım ve tuvaletini yıkadım iyi hissediyorum kendimi
Hnd3535 Arsrey sızlama yatınca mı oluyor sizin de. Bnmki orada bişey var gibi sızlama demiyelim de dikişi çok hissediyorum
Hnd3535 Arsrey o zaman normaldir ya valla korkuyorum işte ne yapcağımı da şaşırıyorm dinleniyorum zaten hep. Rabbim hepimizin yavrusunu annelerine bağışlasın inşallah