Tuqbakose herkes anestezi yapmiyor malesef bende devlette oldum igne yapicaz hissetmezsin zaten dediler benimde basima ilk defa geldi ne bileyim cok zormus allah kimseye yasatmasin sanada tavsiyem kesinlikle anestezi yaptır hala psikolojik olarak etkisi gitmedi dogum yapicam 1 ay sonra catala nasil cikacagimi düşünüyorum