Arkadaşlar merhaba şuan 17. Haftadayım. Doktor iki muayenede de bebeğin eşi önüne geldiği için çok iyi göremiyoruz dedi. Hatta ben detaylıyı çok merak ediyorum çok net görünüyor falan dediğimde ‘bazı annelerde plasenta arkada olduğu için daha net görüntü alabiliyoruz ama önde olunca sıkıntı dedi. Bu değişmiyor mu peki dedim hayır bu böyle gidecek dedi. Sorun olur mu peki kötü bir şey mi dedim hayır dedi. Ama şimdi internette olumsuz şeyler okudum. Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır ben tam anlayamadım da çünkü 😔🤷♀️