sdu merhabalar kızlar🌞 bugün 37+4 te çatı muayenesi oldum eve geldiğimde kahverengi akıntım oldum muayene sebebiyle midir acaba??🤔
balkizim_06 sdu Bel altı muayenesinden korkuyorum ya hamilelik döneminde hiç öle muayene olmayan var mı? Yada benm gibi korkan
Esmanur43 sdu ya bende dün gittim 37+2 de ama beni muayene etmedi birde sarıkamıştan Erzurum’a gidiyorum 2 saat uzaklıkta yol neden yapmadı acaba bebek kanala girmemiş olabilir mi ya da neden sizce bebek doğum pozisyonunu aldı normalde
Beyza01 Benim hiç ağrılı olmadı zaten 3-4 saniye sürdü. Kendinizi kasmazsanız ağrı sızı hiçbir şey olmuyor. İçinizi rahat tutun