Merhabalar güzel hamişler ve annişler aranızda yeniyim💕 8+2 üzümüm 🤗
Sorum şudur bu gece çok fena gaz sancısı diyorum artık sancı çektim sağ tarafıma hiç yatamadım
Sol tarafıma yatınca gaz olduğunu fark ettim..
Şuan karnım “allah korusun” yumuşak ve boş gibi doktor kontrolüm 2 hafta sonra napmalıyım? Korkuluyum😟