Gokcen88 Merhabalar , 24 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var 3 günlük antibiyotik ve 1 gün toz kullandım ama geçmedi tekrar etti sizde böyle bir durum yaşadınız mı yaşadıysanız evlerde bol su içmekten başka neler yaptınız ??
Selma_4701 Gokcen88 hergün duş aldım duş sonrası sirkeli su haxırlayıp taharetlendim yani vajinayı komple o sirkeli su ile yıkadım 29. Haftaya girdim sadece 1 defa idrar yolu enfeksiyonu oldum çok şükür