Gunes17 Selnsn her gebede olmaz ilk gebeligimde sade ayaklarım çok hafif şişti ikinci de hiç sismeden 40+1 doğum yaptım
Bebisannneessi Selnsn 9 haftaya kadar olmadıysa insan sonra da olmaz bence sende, ben 29. Haftadayim nerdeyse bir aydır ödem var bende
funnymummy Selnsn 40+1 de doğum yaptım canım bende de olmadı öyle herkeste olacak diye birşey yok tuzlu felan tüketme çok su iç olmaz sende de inşallah
Mummumlilo Ben 30. Haftaya kadar çalıştım çalışıyorken ayaklarım balon gibi şişiyordu izine çıkınca ödem sorunum kalmadı çok ayakta kalınca oldu benim yani