Ben ferrum hausmann kullanıyorum. Demir ilacını kahvaltıdan bir saat sonra falan içiyorum. Bende de çok kabızlık yapıyor. Ayrıca dışkının rengini falan da değiştirdi. Gece uyumadan önce içince de uykusuzluk yapıyor bana. İlaçların etkisi herkeste farklı olabiliyor canım doktoruna söyle olmadı değiştirir ilacını ama Demir ilacının genel özelliği bu kabızlık.