Merve800 Pinar_karakan1 bizde 39+1 deyiz aynı şikayet canım yürümekte çok zorlanıyorum oda bebek baş aşağı aşağıya baskı yapıyor o yüzden sanırım 🙈☺️
Mineklc Pinar_karakan1 34+1 32 den beri yürümekte çok zorlanıyorum ve çok ağrı yapıyor yatıp kalkarken dönerken özellikle ,benim bebeğin kafası aşağıda ondan sanırım
Koalammm Pinar_karakan1 37+5 bende aynıyım hemde çok fena ağrıyor sızlıyor bile bazen ama bebeğin baskısından dolayı normal ☺️
Asel2702 Nasıl bı ağrı acaba benm uyurken filan donemiyoruk resmen pantolon giymek için ayağımı kaldıramıyorum vajina tarafında ağrı oluyor genelde kemik ağrısı ama acaba benmde çatı kemiği mi ağrıyor 🙄
Bebiskosuu Pinar_karakan1 25 haftamdan beri yaklaşık 15 haftadır yaşıyorum kendilerini erken doğum vs diye korkuyorsanız bende öyle bi etkisi olmadı tabii siz yine de doktorunuza danışın