Kızlar 20+5 deym dün ilk kez tekmeler başladı 19 haftada hafif kipirtilar vardı ama artık belli bi tekme var ama sadece sağ tarafta oluyo bu normalmi yani tek tarafta hissediyorum.Benim rahim kalp şeklinde dar aceba sol tarafta çok yer yokta fazla hareket edemiyomu diye düşünüyorum.Tek tarafda hisseden varmı yeni başladığı icinmi öyle aceba,ilerleyen zamanlarda heryerde hissedermiyim.