Yaa kıyamam bnmde başlarda öleydi akşam yemekden snra hemn uyuyodum hamile oldugumu bilmiyorum tabı o zmnlar test yaptm megersem hamileymişim… Şmdi 23 haftalık olduk gece gündüz uyuyorum… değişen bsy sey yok sanırım doğuma kadr bole devam edeceğiz… normal bir durum bnce