Bebegim3444 alpmomm_ kese icin 6. Haftaydi galiba gitmistim tam net olarak kalp atışları 7. Haftada duydum.
Birminikannesi1 alpmomm_ benim 5+6 da vajinal ultrason da göründü ama küçük oldugu için dinletmedi doktor acile gitmiştim
bitanemiz24 EbruBoluKaya 4+6 da keseyi gördüm normal kese net dedi bebek hakkında bir şey demedi ama size ne dendi
EbruBoluKaya bitanemiz24 hayır kesenin içinde bebek yoktu yolk sac dedikleri bebeğin oluşucağı yeri görüyorlar onu gördü normal 1 hafta sonra bebeği ve kalp atışını görelim dedi 7 aylık olduk şimdi
EbruBoluKaya bitanemiz24 bebek halkında birşey demez zaten çok erken 6 dan sonra bebeği ve kalp atışı görebilir. Benim kese de kalp atışıda bebekte karından göründü hep