6427nz benim erken haftada geldi nişanım 19. Haftamda devletteki doktor ısrarlarıma rağmen anlamadilar nişan oldugunu. 2 gün sonra falan ozeldeki doktoruma gitmiştim acil serklaja alındım 2cm e yakın açılmam vardı rahim boyum 8mm e düşmüştü serklaj yapilmasaydi doğum gerceklesecekti