Hmannesi 40 ım çıktıktan 1 hafta sonra adet oldum bugün 8. Gün olmasına rağmen adetin ilk iki günü gibi yoğum bir şekilde kanamam geliyor aranızda böyle bi durum yaşayan var mı acaba ??
Mavigozunannesi Hmannesi 40 kontrolüne gittin mi canim istersen bir Dr a görün ben ilk doğumda 8 ay 2. Doğumda 4 ay regl olmadim suan 3. Gebelik 40 kanaması da 20 gün falan sürüp kesilmisti 40. Gün kontrolüne gittim rahmin toparlanmis sorun yok dedi zaten sonra ilişki olmuştu
Pertefeza1 Hmannesi 40 çıkyıktan sonra en az 15 gün temiz kalmanız lazım adet sariyılması için şuan özür sayılıyorsunuz eğerki çook kanamanın var ise doktora baş vurun adet sayılmıyor
Hmannesi Mavigozunannesi birtek 15gün sonra gitmiştim iyi demişti başka kontrole de çağırmadı o yüzden gitmedim bende
kayra21 Benim 40 çıktıktan sonra 2 gün temiz kaldım sonra regl oldum kaç gün oldu hatırlamıyorum ama sonraki aylarda yine 28 günde düzenli regl olmaya devam etti