Gozdemii
9 haftalık hamileyim. 7. Hafta da kalp atışını dinlemeye gittik ve ikiz bebek olduğunu öğrendik. Ama birinin gelişimi 6. Hafta da durmuş kalp atışı da yok dedi doktor. Bizimle çok fazla ilgilenmedi bişey söylemedi. Kendi kendine yok olur dedi. Benimle aynı durumu yaşayan ya da yaşamış arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız?