Bebegim3444 evet onlardan chicco’nun bir modeline baktım çarşıda baya güzel,kaliteli duruyordu internette de yorumları kullanım videoları iyi hep bir de Trendyoldan 4 baby diye bir markanınkini beğendim ama onu canlı görmedim araştırmak lazım bence çok mantıklı model önlü arkalı olanlar biraz daha bebeler kendini bilmeye başlayınca zor olur gibi geliyor bana