yeni_gelin_ 11+1 haftalık gebeyim sürekli baş ağrım var hele ki eğilip kalktıktan sonra kafan zonkluyo sanki hep de bi taraflı enseden bu agri oluyor böyle olan var mi ve nasıl geçiyor bilen var mi 😊😕😯
Gulcag yeni_gelin_ normal canım progestan hormonun yükseliyor dönem dönem olacak çok dayanamadığın da parol içebilirsin rahatlatıyor ağrı olduğunda dinlen mutlaka 😇
yeni_gelin_ Gulcag agri günlük oluyor neredeyse sabahtan akşama kadar bi taraflı da ilaç almıyorum hiç dayanmaya çalışıyorum 😊😑
Gulcag yeni_gelin_ normal canım o haftalarda hepimizde oluyor ilerleyen haftalarda da dönem dönem tekrarlar. Dediğim gibi parol içebilirsin doktorunun söylemesi lazımdı. Hamileyken tek içebildiğin ağrı kesici 😇
yeni_gelin_ Gulcag bişey söylemedi doktor daha 😊 magnezyum veririz yada norolojiye göndeririz dedi devam ederse