Happyelf 38+1 günlük hamileyim.Bugun sabah tuvalete girdiğimde bembeyaz ve çok miktarda akıntı vardı klozette.Mantar enfeksiyonu değilim eminim.Yeni tedavi oldum ve kendimi iyi hissediyorum.Dogum belirtisi yazıyor internette.Yasayan yada fikri olan var mı?