Sesssi dogumumda kızımın vücudunu iyice silmislerdi sadece hafif beyaz tabaka vardı onu da bilerek ben silmedim zaten sonrası da yogunbakim sürecinde geçti öyle 13. Gününde yikayabildim kızımı velhasıl hastane giydiriyor zaten özel hastanede ,sen vermesen bile ,bir de üzerine ben de hemsireyim her gün üzerim kan vesaire ne lekeler oluyor yıkıyorum gayet de çıkıyor günlerce tutup kurutmazsan eğer 🤷🏼♀️