Kayhanyasemin Bebek odası hazırlayacağız ama yatak konusunda kararsızım anne yanı yatakları mı yoksa biraz daha büyük yataklar veya beşik mi alayım bilmiyorum mantıklı bir şey olsun istiyorum tecrübesi olan yazabilir mi ?
aminehumamoms Kayhanyasemin ben park yatak tercih ettim çevremde 5yaşına kadar kullananan oldugu için direk hiç tereddüt etmeden uni babynin park yatagını tercih ettim tavisye ederim baya büyük
Aysegulce1 Kayhanyasemin çok güzel cibinlikli yataklar var anne yanı yatağı ama kucuk alma 6 aya kadar yatar onlarla büyük olanları da var ben 3 yaşına kadar yatabilecek anne yanı yatağı aldım tekerlekli tasinabilecek
Serenn16 Kayhanyasemin tecrübem yok açıkçası daha kullanmadım ama ben hem anne yanı beşik aldım hemde montossori yatak aldım takım olarak hem depolama alanım yok kıyafetleri için hemde malum fiyatlar arttıkça artıyor şimdiden yapalım dursun diye düşündük eşimle o şekilde aldık
Aysegulce1 Kayhanyasemin https://www.civilim.com/tahterevalli-mika-karyola-anne-yani-asansorlu-naturel-besik-60x120-cm-6002-org?gclid=EAIaIQobChMInLLVmOXWgAMVG7ZoCR15IAcDEAQYASABEgLwWvD_BwE bu benimki ama bazı sitelerde daha uygun tabi içinin uyku seti hediye
Kayhanyasemin Serenn16 iyi yapmışsınız güle güle kullanın inşallah 🙏🏻 teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
MerveTeyze Serenn16 bana da en mantıklı gelen anne yanı park yatak geceleri için gündüz ve büyüdükten sonrası için de montessori yer yatağı oldu düştü kalktı uçtu derdi olmaz
Kayhanyasemin Aysegulce1 teşekkür ederim bu da güzelmiş benim için önemli olan tayinciyiz taşınırken kolay taşınır olması ve kullanışlı olması
Aysegulce1 Kayhanyasemin kullanışlı bebek ve senin rahatlık açısından iyi ama park yataklarda güzel çok güzelleri de var çoğu anneler park yatak tercih ediyor
Aysegulce1 mmeliikee çok kullanışlı asansörlü tekerleği olduğu için her yere gidiyor ve ilerleyen zamanlarda oyun havuzu olarak da kullaniliyormus yeni öğrendim 😄 ama zamanla baya zam geliyor ben aldım 2.500 burda fark var tabi
Birbahargunu Kayhanyasemin ben büyük ahşap beşik aldım anne yanı ve kademeli olanlardan bir de dolap alırsam tamam inşallah