Kızlar artık bebek odası yapmam gerekiyor ama beşik açısından kararsızım 6-7 ay benim yanımda kalıcak odama minik bir beşik sığıyor ama kendi odasına sonra geçecek sizce hangisi daha mantıklı ? direk park yatak mı yoksa mobilya tarzında düz beyaz beşik almak mı? Park yatak alan veya kullanan varsa hangi marka tercih ettiniz??