Ayazveannesi2 Mrb kızlar dün bırden kasıklarıma bi agrı gırdı 30 sanıye fln bu günde ara ara agrı oluyor hafif şekilde normalmi bu
pinkpanter72 Ayazveannesi2 benimde kasıklara giriyor ama geçiyor gece genelde birden oluyor uykudan uyanıyorum bi de bebek hareket edince çok ağrı yapıyor