Yusufayazin__annesi Kızlar bakarmisiniz en alttaki yeni yaptım dün çok kasık ağrım oldu bugün 15 gün silik çıktı 8 günden baalwdim yapmayı ortadan bir testimde koymayı unuttum femara kullnadim bu ay
karansmom_ Yusufayazin__annesi çatlama olmuş bugün ü yarınıda değerlendir bir daha test yapma artık. Hayırlı haberler alırsın inşallah 🙏
Yusufayazin__annesi karansmom_ amin insalalh Ebru abla ya söyledim dün bugün değerlendir dediler bana inslalah gebe kalırım ikinci olsun çok istiyoruz kaldıkça böyle olmis