Aslan10 aminehumamoms ben kullanıyorum koliyle almıştım ilk evlendiğimde şimdi bebek için de kullanıyoruz görumcemin çocuğuna hiç kurma yapmadı çok memnunuz
mamyfat93 aminehumamoms ben sleepy yeni doğan kullanmıştım ilk bebeğimde ama çok pahalı artık . Yinede ilk alışverişimde aldım sleepy ama Hepsiburadadan 2. 1₺ olarak aldım bu markayı bakalım nasıl çıkıcak 😇
pinkpanter72 aminehumamoms ben daha önce hep babyturco kullanıyordum kuruydu çok memnun değildim sonra pure ye geçtik 24 lü şekilde alıyorum hep memnunum zaten ıslak mendili kullanırken yıkıyorum yıkamama rağmen etkisi geçmiyor
aminehumamoms Aslan10 bende 24lü şekilde sipariş verdim daha 4ay var doğumuma inşallah memnun kalırım 😍
Kukulikukuli12 aminehumamoms Bir cok marka kullandım Pure baby sevmedim. İnce. Bebeğin poposunu silerken yuvarlanıyor resmen. Baby me e bebek marka sınıfa sevmedim. Sleepy baby turco komili güzel ✌️🤌