Arkadaşlar 37 +0 doktor bebek iri değil 3.300 g. Ama başı biraz büyük dedi çatı muayenesini haftaya yapalım dedi bugün yapicakti ben korkuyorum diyince haftaya kalsın dedi başı 10 cm dedi yani bebeğin başı daha büyüyecek sonucta normal doğuma engel mi ? Simdi özellerde hemen sezeryane alıyorlar biliyorsunuz doktor gozumu korkutup sezeryane almak isterse ne yapmalıyım başka doktora mı gitmeliyim ısrarla normal doğum yapmak istiyorum mu demeliyim çatı muayenesinden sonra özellikle ne yapmalıyım ? Çatı muayenesi çok acılı mi oluyor nasıl yapılıyor pozitif hikayeniz varsa söyleyin lutfen